Bokat kyrkan!

Igår mailade jag han som är ansvarig för bokningarna för den kyrkan vi är intresserade utav, till svar var att alla tider det datumet var lediga och att de fanns tre tider att välja mellan:

13.00, 14.30, 16.00 och 17.30.

Efter ca 2 minuters övervägande konstaterade jag att 16.00 är det som passar bäst. 15.00 hade varit ännu bättre om jag varit petig..men de är ingen direkt skillnad :p Ikväll så har jag svarat herr bokningsansvarig och bett att få boka 4 augusti 16.00 2012!!! GAH!

Känns galet skönt, och vi har också bestämt oss till 99,9% för den lokalen som vi smygkollade lite på igår. Richard åkte förbi en kompis som jobbar för en eventfirma tidigare idag och visst hade dom arrangerat fester där och tyckte att det var en jättebra lokal som passar bra för antalet gästerna vi planerar bjuda. Finns också gott om utrymme för band, DJ och PARTY vilket såklart är viktigt. Richard fick med sig några bilder från en fest dom arrangerat där. Fick igen känslan att lokalen känns perfekt för oss!

Smygtitt på kyrkan ser ni nedan...någon som kan gissa på vart vi ska gifta oss?


Kommentarer
Postat av: FridaW

2011-04-20 @ 10:29:27
Postat av: FridaW

Ok, min pappas fru heter Petra så då var det inte samma. Kul att se att det går framåt för er. :-)

2011-04-20 @ 10:30:13
URL: http://www.minbrollopsblogg.se
Postat av: Jojo

Sv: Ah okej, finns nog ett gäng konsulenter :p



Ja det händer en del nu, känns som jag kan slappna av när vi fått alla bekräftelser. Fotograf är också på g och nästa steg var catering men dom tyckte vi skulle boka runt jul :p Jag är för ivrig!

2011-04-20 @ 20:07:36
URL: http://mittdrombrollop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0