Operation jaga tidningar

Solen skiner över Kalmar och då blir man på så himla bra humör! Känns lite galet att vi faktiskt förlovade oss igår, min älskling och jag :)

Idag ska vi ner till Guldsmeden för att gravera ringarna med gårdagens datum. Jag ska också eventuellt minska min ring då den är liiite stor, jag håller på att gå ner i vikt och om ringen är lite för stor nu kommer den garanterat bli allt större! Och jag vill ju verkligen inte tappa min fina ring!

Väl på stan ska jag även gå förbi Ordning&Reda för dom har en bra folder till bröllopsplaneringen, massa plastfickor där man kan samla inspirerande klipp från tidningar. Funderat på bästa sättet att planera och de är nog rätt bra att köra med plastfickor..då kan man ju byta ut innehållet.

Hittade Martha Stewart´s Keepsake Wedding Planner som några tipsade om online men jag vet inte om den är nå vettig, kostade 200:- vilket är samma pris som O&R´s folder som bara är vanlig :p

Blir också en tur förbi Pressbyrån där dom förhoppningsvis säljer fler bröllopstidningar!
Har hittils: Allt Om Bröllop samt Bröllops Magasinet

Dagens mål!


Kommentarer
Postat av: FridaW

Jag har köpt ett svart album med tomma sidor där jag klistrat in alla bilder m.m. som jag hittat. Använt vanligt limstick bara.

2011-04-17 @ 17:28:50
URL: http://www.minbrollopsblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0