Planeringen har officiellt börjar

Hihi, crazy som jag är sitter jag och läser i bröllopstidningar!

Jag älskar att planera och detta är verkligen ett event som ska vara välplanerat. Förhoppningsvis gifter vi oss under slutet av nästa sommar, alltså 2012. Men man kan ju absolut inte börja planera sitt bröllop för tidigt!

Har köpt två styckern bröllopstidningar, Allt Om Bröllop samt Bröllops Magasinet. Ska ta och beställa hem en bok också, så sitter just nu och kollar olika forum på nätet för att se vilken bok som är absolut bäst :)

Tips mottages gärna!! :)



Dessa har jag framför mig just nu, massa inspiration!

Man fick med en extra "planeringstidning" med Allt Om Bröllop!

En bra checklista från Allt Om Bröllops bonustidning :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0