Färgtema?

Eftersom jag vill börja beställa saker inför bröllopet är det dags att 100% bestämma oss för vilken temafärg vi ska använda oss av. Jag kan då inte bestämma mig utan velar som aldrig förr!!

Det står mellan två olika teman just nu - Lila vs Fuschia! (eller varför inte rosa och guld - men älsklingen väääägrar)

Vore skönt om vi fattar ett bestlut asap så jag kan sluta tänkta på det, okej vi hade beslutat oss för lila men jag tycker det är en svår färg och då är fuschia lättare. Lila finns det många olika nyanser utav, fuschia finns det bara en utav vilket såklart är en fördel när man ska beställa saker online. Internet är svårt och bilderna återspeglar ju inte alltid verkligheten och man vill ju inte beställa en sak och så kommer det hem något helt annat :p Skräckscenario!

Rosa och guld är drömkombinationen men älsklingen vill inte riktigt det :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0