Inbjudningar

Mitt projekt just nu är inbjudningarna - vill inte beställa från Calligraphen då det blir så dyrt och alla har samma i princip, så ska försöka hitta någon leverantör av fina pocketkort/kuvert i fina färger. Visar sig vara svårare än jag tänkt så kanske får släppa den idéen och göra en annan slags inbjudan.

Finns många amerikanska sidor så högst troligt blir det en beställning därifrån, det svåra är ju att man inte direkt har koll på storlekarna då de har andra mått. Inget stort problem men lite förvirring ger det iaf. När Annica var på besök igår satt vi och kollade på olika varianter, olika färger och försökte komma fram till något bra. Men allt hänger på att hitta en butik som A) Har sakerna jag är ute efter B) Skickar skiten till Sverige (går ifs att lösa men lättare så).

Någon som har tips på en pappersbutik online med massa inbjudningssaker?


Kommentarer
Postat av: Lizette

Kolla ebay, vistaprint och sambons kusiner har ett tryckeri så de kanske kan fixa åt er. Företaget är i Helsingborg, men bättre än at skicka från utlandet kanske.

2011-08-17 @ 16:27:48
URL: http://lizettesbrollop.blogg.se/
Postat av: *fetknoppen*

Hej.. såg att du kommenterat på en annan blogg att du ska cambridga 2 veckor.. välkommen i klubben =) jag har just tagit sista shaken på min tredje dag. Kika gärna in min blogg och peppa!



massa styrkekramar och pepp till dig!

2011-08-17 @ 20:12:45
URL: http://undersextiofemkilo.blogg.se/
Postat av: Malin

Sv: Ja, bars är underbara, mättande. Men det är ju det att jag bara ska äta var tredje timme och om jag bara äter en bar innan träning så blir jag hungrig innan det har gått tre timmar! Men annars är dom kanoners :)

2011-08-17 @ 21:41:10
URL: http://malinstraning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0