Save-the-date

Funderar på att sätta samma våra Save-the-date kort och skicka ut till våra potentiella gäster, dock är jag inte 100% på vilka vi ska bjuda. Det svåra är att när vi skickar ut korten måste vi vara säkre på färgtema etc - och jag är verkligen inte 100% säker på det just nu.

Älsklingen har ju fortfarande ingen lista på vilka han vill bjuda, haha :p

Men jag kan ju göra så att jag gör ganska basic kort i svart/vitt för att lämna beslut gällande färgtema till senare. Vi hade ju bestämt oss för lila men jag känner att det är svårt att hitta fina nyanser av lila till alla tillbehör. Kände detta redan från början men ville ge det en chans, vi får se hur det slutar - vi är ju två som ska ta besluten och lila är ju lite mer maskulint än säg rosa :p

Så otroligt sött kort!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0