Besviken

Man är inte alltid på topp, speciellt kanske inte 00.26 på natten, men usch känns som bröllopsplanerandet fått en nerswing. Tittar på massa fina kort och blir inspirerad men det händer ju f*n ingenting!!!

Tråkigt att planera allt själv..för älsklingen trots allt tålamod i världen är inte särskilt aktiv och tycker vi har all tid i världen. Hihi men honom hade jag inte så stora förhoppningar på innan, vi ska gifta oss och det är allt som är viktigt för älsklingen vilket jag tycker är helt okej :) Men ingen annan bryr sig heller utan det kommer mest en spydig kommentar ibland. Men jag bryr mig och skiter i om ingen annan lyssnar för jag pratar ändå.

Har också konstaterat att folk som inte vill träffa mig och inte någonsin kan ta sig tid att träffa mig inte har rätten att komma på bröllopet! En gång om året känns halvdant..

Ser fram emot bloggeventet/fikan som sötaste Amanda fixar med som äger rum 28 december. Då blir det massa bröllopssnack - baaaaarraaa bröllopssnack. Oh så härligt det kommer bli - längtar längtar längtar. Men mest av allt längtar jag självklart till 4 augusti - då ska alla tråkiga jäklar få se hur bra allt blev! Ser fram emot gästernas positiva feedback.

Tydligen tycker inte alla om bröllop, för somliga skiter fullständigt i det!

/Johanna, den nästintill sovande blivande bruden som känner sig neggo

Kommentarer
Postat av: Lizette

Jag kan inte komma på hennes event tyvärr. =/

Jag har aldrig drömt om mitt bröllop så då är det svårt att veta vad man behöver för budget. Men det känns inte som att jag kan välja något fel då heller om du förstår vad jag menar.

2011-12-05 @ 11:34:29
URL: http://lizettesbrollop.blogg.se/
Postat av: Sverigetrotteriger/Amanda

SV: Haha, gud vad jag känner igen mig i din text. Exakt så jag känner dagligen! Men du, jag hittar inte dig på F.b. :/ Börjar tro att detta är en konspiration! Ska låsa upp mitt konto så det går att söka på mig så kanske du kan hitta mig i stället? Amanda Svensson

2011-12-05 @ 12:17:14
URL: http://traveler.blogg.se/
Postat av: Johanna

Amanda: Men åååhhh vad hela världen ska vara emot oss då, finns typ 500 Amanda Svensson så vet inte riktigt vem som är du :p

2011-12-05 @ 20:29:14
URL: http://mittdrombrollop.blogg.se/
Postat av: Sverigetrotteriger/Amanda

SV: Vi gör så här då, jag skrev min riktiga mailadress i fältet där uppe nu, den ska du kunna söka med på f.b. för att hitta mig.. hoppas jag haha

2011-12-05 @ 22:02:39
URL: http://traveler.blogg.se/
Postat av: Jacueline

Hej
Vill bara säga att det var skönt att läsa din sida här... framför allt detta inlägget. jag känner precis som du gjorde, lite ensam i bröllopsyran :-/

2013-10-13 @ 19:59:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0