Bröllopsmässa Sydost - Kalmar


Fick precis veta något trevligt av vår snälla bröllopsfotograf Josefina
Nämligen att det blir bröllopsmässa i Kalmar i mars 2012.

Det har ju varit mässa på slottet tidigare men verkar som den skippat några år vilket gjorde mig lite ledsen, men nu arrangerar Partykompaniet en ny bröllopsmässa tillsammans med en massa andra arrangörer! Något trevligt att se fram emot minst sagt. Ska ju upp till Stockholm 27-29 januari och gå på stora mässan, men herregud den kostar 165:- på Grand och 100:- i Nacka..är det värt det?
Bröllopsmässa Sydost
Vart: Guldfågeln Arena
När: Söndagen 4 Mars 2012
Tid: 12-17
Pris: 80:- per person

För mer information gå på på hemsidan eller facebook!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej! Sitter och surfar runt lite bland bröllopsbloggar för jag ska gifta mig i sommar. Titta in på din och ser att du ska ha min syster som fotograf, Josefina!!!! Trevligt :) och grattis!, hur duktig som helst är hon!!!! Lycka till med bröllopsplanerna!

2012-01-05 @ 14:36:51
Postat av: Johanna

Hej hej!

Nej vad roligt, grattis till er! Hur går det för en planering?

Ja visst ska vi ha Josefina, hon är ju gryyyymt duktig så känns som vi gjort ett väldigt bra val!

Detsamma till er :)

2012-01-06 @ 10:42:06
URL: http://mittdrombrollop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0