Kan avslöja

Att jag håller på att arbeta för fullt med våra inbjudningskort!

Har hittat två fina modeller som jag ska beställa hem för att se hur dom ser ut irl, om texten är bra och om färgerna fungerade. Ville egentligen ha i guld men dom hade inget alls i den färgen..så hihi dom är roooosssaa! Inget extremt utan mer klassiska och eleganta. Love pink!

Ska skicka iväg beställningen och hoppas jag får hem dem nästa vecka :) Borde ha massa paket som kommer nästa vecka - so much fun! Älskar att få paket (hint hint tomten)!

Jättefin inbjudan, klassisk och snygg!

En lite mer modern tappning

Kommentarer
Postat av: Sminkhörnan

Sv: Jag köpte min hemma i Helsingborg. Ska gifta mig i Linköping men kommer från Helsignborg från början, så det känns rätt att ha hittat klänningen där liksom. Det är en Blue Crown klänning som jag hittade för halva priset!!!! Jag är en väldigt o-klänningsbärande flicka, som egentligen mest är obekväm i klänning därför hittade jag en väldigt tidlös, klassisk, enkel klänning som jag inte behövde ha ångest över att köpa =)

2011-12-08 @ 08:38:45
URL: http://sminkhornan.spotlife.se
Postat av: Beata

Kolla min blogg =)

2011-12-11 @ 17:03:17
URL: http://beatas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0