Bröllopet får egen hemsida

Sitter och finular på en hemsida till bröllopet, alltså en sida där gäster kan kika in för att få allmän information om vad som kommer hända vart etc.

Känns som det är rätt många som har det nu för tiden, mest för man inte vill trycka ALL information i inbjudan, det känns lite tacky tycker jag. Så hittade en sida där det var lätt att anpassa olika teman precis som man vill ha dom. Detta är ju då ingenting som kommer användas på typ sådär 6 månader men det är ju härligt att ha den klar tills dess.

Alla säger ju att planeringen är rolig fram till 6 månader innan bröllopet då allt blir betydligt mer seriöst och tiden börjar gå allt snabbare. Ser jag tillbaka på vårterminen är den som i en dimma och gick OTROLIGT snabbt - hoppas nästa vår också gör det för jag vill gifta mig med min prins nu nu nu nu! :)

Som sagt work in progress..superkul!

Pic: Wix.com


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0