Bröllopsfilm

Min ABSOLUTA film har tillsammans med Love Actually har länge varit The Wedding Planer med Jennifer Lopez (för övrigt en av mina favorit skådespelerskor)..så mysig film och självklart också för den cirkulerar kring bröllop.

Finns väldigt mycket inspiration i filmen, självklart i Hollywoodtappning men ändå :p Har ett litet filmmarathon nu då älsklingen är iväg och jobbar - så varför inte planera lite inför vårt bröllop samtidigt liksom? Efter The Wedding Planer väntar American Pie - The wedding :p Haha en bröllopsfilm med twist så att säga.

Älskar denna scen..kolla hur otroligt vacker smyckad kyrkan är - som en dröm!

Okej lite väl stora arrangemang men tycker om tanken bakom dem


Kommentarer
Postat av: Lizette

Jag har inte sett dem på riktigt än då de är beställda via ebay så det är väldigt spännande att få hem dem..

2011-07-28 @ 22:04:48
URL: http://lizettesbrollop.blogg.se/
Postat av: Johanna

Oh läskigt! Men antar att ni sparar en massa pengar på det - och det tycker vi ju om :) Håller tummarna att dom är fantastiska!

2011-07-30 @ 10:37:57
URL: http://mittdrombrollop.blogg.se/
Postat av: Lizette

Sv: Jag är super nervös över ringarna, men som sagt så sparas det ju pengar på det viset. Sambons ring kostade ca 3 000 kr och sen fick vi äkthetsbeviset och när jag kollade värdet på den just den dagen så var den värd ca 12 000 kr, så det är ungeför vad vi fått betala för den här.

Vi har bara kollat ett ställe än, men det är en resturang som kan fixa ALLT så det blir nog dem. Men vi ska dit på en fika någon dag då vi aldrig varit där innan.

2011-07-30 @ 13:55:56
URL: http://lizettesbrollop.blogg.se/
Postat av: Sverigetrotteriger/Amanda

Haha, samma här. Fast varit in på The Wedding Singer lite nu med av någon anlednin.



Det säger ju att när en kvinna bli gravid får hon "bäbis-hjärna" men jag hävdar att så fort hon har ringen på fingret så lider hon av "bröllops-hjärna". Helt ärligt så förstår jag de som senare utvecklas till bridezillas med tanke på att vilken kontroll och planering det krävs.

2011-08-12 @ 10:53:32
URL: http://traveler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0