Back to it

Nu är skolan över och jag har börjat sommarjobba - vilket betyder att jag förhoppningsvis får tid till bröllopet! Äscha jag TAR mig tid för det är ju hur kul som helst, dock har det blivit lite ignorerat senaste månaden pga slutet av magisterprogrammet.

Men nu har jag kommit igång med mina listor och försöker samla inspiration för alla håll och kanter. Just nu kikar jag på senaste veckans Fyra Bröllop som jag helt missat, thank god for internet.

Letar efter roliga dekorationer och saker att hitta på för att piffa till bröllopsmiddagen och festen - jag vill inte ha en tråkig middag utan vill att det ska hända saker och att folk ska ha roligt. Kollar man på Fyra Bröllop förbjuder vissa brudar "roligheter" men hallå hur boring får man vara!? Nej action ska det vara!!

Stone face, jag kommer ju gråta ansiktet av mig! :p

Naw så fint!

Look its a baby caka - min ska vara stooooor!! ;)

Pic: Tv4


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0