Ut på budgetsjakt!

God förmiddag, just nu är det väldigt gråa moln över Kalmar och regnet ska komma om någon timma enligt Yr.no vilket betyder att min tanke att gå in till stan sket sig - oh well!

Vi ska hämta förlovningsringarna i eftermiddag innan 15 men innan dess tänkte jag att vi kunde avverka lite saker på bröllopsplaneringen. Bland annat kolla priser hos olika florister, har ju en idé om priser och vad jag vill ha men det är ju väldigt olika hos olika florister så tänkte spana in utbudet och lite priser. Sen kolla priser för att hyra den blivande mannens kläder i Bröllopsbutiken - eller ja han måste ju bestämma vad han ska ha på sig först såklart men iaf se olika alternativ.

Fina buketter men jag vill ha mer mix av blommor..och lite lila!

Skulle vara skönt att skriva in faktiska siffror i bröllopsbudgeten så vi vet vad det kostar i Kalmar, är ju inte så ofta man planerar bröllop!

Oh vad jag lääääängtar till 4 augusti nästa år..kan inte tiden gå snabbare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0