Vad ska man göra!?

Har suttit på eftermiddagen och letat inspiration, andra trevliga bröllopsbloggar och allmänt uppdaterat mig efter min frånvaro från bröllopsvärlden senaste månaden.

Idag lämnade vi in ringarna på gravering hos Molins i Kalmar, där vi köpte ringarna. Vi har väntat att gravera då jag ville förminska min ring, den är stor men nej jag får helt enkelt köpa en mindre vigselring som håller förlovningsringen på plats. "Richard 14/4-11" står det i min, helt otroligt att det får plats..det är inte mycket plats pga stämplar och stenarna - men den grymma guldsmeden fixade det.

Satt på jobbet i början av veckan och skrev en lista med saker som kan göras just nu..

- Fråga tärnorna (även fast dom vet måste det ju ske officiellt)
- Börja skriva gästpresentationer till festprogrammet, finns ju ett antal naturliga gäster som man vet kommer.
- Planera dekorationer
- Kolla ut psalmer och bibeltexter
- Drinkmeny och andra roligheter
- Planera annat skoj till festen
- Kolla vigselring

Oh det är så roligt att börja fixa igen, love love love!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0