Hjälp med bröllopsplaneringen?

Som allt annat här i världen går bröllopsplaneringen upp och ner, ibland känner man sig hur inspireras som hellst och nästa sekund finns det inte med på kartan. TUR att det finns en massa massa svenska så väl som internationella bröllopssidor med planeringstips, bilder, forum och mycket användarvänliga planeringaverktyg.

Jag tänkte tipsa om mina favoriter för lite inspiration skadar ju aldrig, right?

Svenska sidor:
Bröllopstorget - Troligtvis den enda vettiga svenska bröllopssidan

Internationella sidor:
The Knot - Min personliga favorit sprängfylld med inspiration
BRIDES - Den Amerikanska tidningen BRIDES hemsida med massa tips, verktyg och roligheter



Kommentarer
Postat av: elin

tja! vad är ditt alias på bröllopstorget? oxå blivit flitig anhängare till den sidan sedan gustav fria :) har du (och richard) bestämt datum?? / elin

2011-06-17 @ 21:04:28
Postat av: Johanna

Halloj! :)

Det är en fin fin sida som är sjukt bra att ha när inspirationen tryter - Augustesen är mitt alias!

Japp det är bokat och klart med lokal och kyrka - 4 augusti 2012.

2011-06-17 @ 21:21:00
URL: http://mittdrombrollop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0