Matchande ring

Schalins har en vigselring som matchar min förlovningsring perfekt..men vet inte om det är lite tråkigt!?

Det är superfin alliansring, men vet inte om jag vill ha diamanter som går runt hela vägen, känns nästan onödigt för man kollar ju inte på baksidan av ringen särskilt ofta. Denna som heter Spectra 3 går på runt 15.000:- och de är jag inte villig att de för vigselringen. Runt 8.000 hittade jag en fin för och känns som de är en bra budget.

Har någon tips på liknande ringar kanske?

Schalins Spectra 3


Kommentarer
Postat av: Alice

Kan du inte förklara de olika ringmodellerna. Vad mena smed en alliansring till exempel? :)

2011-05-09 @ 00:36:25
URL: http://ecilaalice.blogg.se/
Postat av: Alice

Kan du inte förklara de olika ringmodellerna. Vad mena smed en alliansring till exempel? :)

2011-05-09 @ 00:36:36
URL: http://ecilaalice.blogg.se/
Postat av: Frida

Är verkligen ingen speciallist men jag vet att dessa gör väldigt fina ringar, har en själv som jag fått i konfirmationspresent. Men det är kanske ett alternativ eller en idéklickare! Puss på dig min vän!



http://www.guldsmederna.se/?t=vigselringar

2011-05-09 @ 13:44:30
Postat av: Caroline

Jag var på smycka butiken i strängnäs och tittade på just spectra 3 för den passar bra med min förlovningsring och de sa att jag kunde bestämma själv om jag ville ha diamanter runt hela eller hur många jag ville ha runt om. Det kan ju vara något för dig om du inte vill ha diamanter runt om hela.

2011-06-13 @ 16:41:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0