Royal Wedding

Eftersom jag varit bortrest nu under valborgshelgen har jag inte hunnit blogga om THE Wedding i fredags. Tycker att Kate´s klänning är OTROLIGT vacker, så otroligt mycket mer klassisk och snygg i jämförelse med Kronpronprisessan Victorias bröllopsklänning (så otroligt tråkig hennes var..snark!) Älskar Kate´s spetsärmar, det långa släpet och de vackra detaljerna. En absolut fullträff av Sarah Burton för Alexander McQueen!

Min favoritdel på klänningen är spetsen längst ner på kjolen, otroligt vackert och precis sådär lagom mycket som jag vill ha på min klänning. Känns som det antingen blir för mycket eller ingenting alls om man ser till majoriteten av bröllopsklänningarna som finns i butik. WOW säger jag bara, så avis jag är..hihi!

Årets by far vackraste brud
(Men hon är föööör smal för mitt tycke!!)




Kommentarer
Postat av: Katie

Jag tycker faktiskt att Victorias va finare, men denna är med vacker!

2011-05-02 @ 20:57:42
Postat av: Katie

Jag tycker faktiskt att Victorias va finare, men denna är med vacker!

2011-05-02 @ 20:57:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0