Dags att prova bröllopsklänning

Planen är att jag ska åka upp till Stockholm den 26.e oktober för att den 27.e prova bröllopsklänningar tillsammans med ett glatt gäng. Har alltid sett framför mig att jag har med mig några av dom som betyder mest för mig, så det är hur mysigt som helst att det nu blir så - jag är så lycklig!

Dom som följer med är:
Min älskade mamma
Syrran som är tärna
Frida som är tärna
Sötaste Annie
Eventuellt Hanna

Planen är att besöka LILLY, ska ringa och boka tid hos dom imorgon. Det jobbiga är ju att dom inte öppnar förens klockan 12 och jag vill hinna med minst 2 butiker, hellst 3 butiker. Ingen butik öppnar innan 11 och alla stänger vid 18, så ska vi börja med LILLY vid 12 och sedan gå vidare till butikerna där man inte behöver boka?

Behöver också tips på trevliga bröllopsbutiker i Stockholm - alltså där personalen är trevlig och kan stava till service vilket inte verkar vara självklart.

Visst är det ett vackert kollage? I looove rosa och grönt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0