Frisyr

Det här med att besluta hur håret ska se ut på den stora dagen. Jag har ingen bild i huvudet om hur jag kan tänka mig se ut, vet att jag gärna vill ha på mig mormors brudkrona..en riktig prinsesskrona i silver som är så otroligt fin!

Jag tror jag vill ha någonting elegant, uppsatt men ändå utsläppt. Mitt hår håller inte lockar särskilt bra, annars hade jag nog velat ha de lockigt och lite lätt uppsatt för att stötta kronan. ÅH det är inte lätt det här!!!!!

Några inspirerande bilder:

Denna är min absoluta favorit..därför får ni ett gäng bilder av den!

 


Kommentarer
Postat av: Lizette

Hon hade tyvärr inte så många smaker så vi ska boka in en konsultation med någon annan innan vi bestämmer oss helt. Men vi gillade hennes kombination av vit choklad och vanlig choklad mousse.

2011-10-04 @ 13:33:40
URL: http://lizettesbrollop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0