Total förvirring

Känns som alla inlägg på denna blogg just nu handlar om hur förvirrad jag är, att jag inte kan fatta beslut och att vi inte vet vart vi ska ha bröllopet. Det reflekterar verkligheten väldigt bra! :p

Men hur som har jag känt efter och Skansen på Öland känns riktigt rätt! Jag tror allt det blir en bokning, ja om älsklingen håller med och det gör han om han inte ändras sig!

Inatt kunde jag dock INTE somna, ramlade över en bild som satte en knasig idé i mitt huvud och sen var det KÖRT! Låg och funderade, tänkte och planerade. Älskligen uppskattade inte idéen och jag tror den blev skrotad..oh well..jag tyckte om den.

Nu ska jag fortsätta att söka inspiration till bordsdekorationerna. Vi håller det nog simpelt med lite ljus och min nya idé är att ha typ lägre krukor med blommor i istället för en bukett. Frågan är vilka blommor som är passande i början av Augusti?

Förvirringen forstätter med destination blommor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0