Vigselprogram och inbjudan

Ikväll har jag suttit och lekt med layouten för vårt vigselprogram och inbjudan..det var inte alls det jag skulle göra men så blev det (när man har en distanskurs man avskyr)!

Vigselprogramet är helt klart, ja när det gäller layout, så nu är det bara att fylla på med informationen när vi vet vilka psalmer vi vill ha med etc. Skönt att kunna checka av den saken på programmet.

När det gäller inbjudan kan jag/vi inte riktigt besluta oss för om den ska vara stående eller "fyrkantig". Har gjort en mall till varje så planen är att köpa lite riktigt papper för att göra riktiga provex av inbjudningarna för att se hur dom skulle se ut. Spännande!

Blir dock inte så mycket fokus på bröllop under den kommande veckan då jag har tenta torsdag morgon - lördag eftermiddag som jag kommer sitta och svära åt ;) Så fram tills dess ska jag läsa kurslitteratur och artiklar. Wish me luck!

Kommentarer
Postat av: Bröllop Catering

Så är det alltid när man skall plugga..lättare att man hoppar över pluggandet för att istället göra ngt som är oviktigare men roligare :P Hehehe :P Något vettigt fick du gjort med vigselprogrammet och inbjudningarna iaf ju ;)

2011-10-31 @ 13:42:08
URL: http://www.xn--brllopcatering-wpb.se
Postat av: Johanna

Hihi visst är det så :)

2011-10-31 @ 19:18:37
URL: http://mittdrombrollop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0