Besviken...

När jag och Frida var i Stockholm och besökte en massa bröllopsbutiker för några veckor sedan var vi förbi den trevliga personalen på LILLY. Jag tyckte dom hade vackra klänningar, en fantastisk lokal och som sagt trevlig personal - ett ställe man vill prova klänningar på alltså :)

Dom informerade att dom skulle ha rea i OKTOBER med finfina priser så då fick vi gärna komma tillbaka. Nu kände jag att jag ville planera för när jag skulle åka upp, börja kolla biljetter och så vidare. Såååå jag mailade till LILLY Butiken i Stockholm och undrade när rean började - vilket svar jag fick?

Den började IDAG!

Känns rätt surt, vem vill inte köpa en klänning med 40% rabatt - det är ju pengar man kan lägga på annat! :( Oh well, det är inte så mycket att göra åt saken tyvärr. Jag har ju inte provat några klänningar så jag vet att det är en LILLY jag specifikt vill ha, men dom har många fina klänningar - så vem vet! Men varför säga att det är rea i Oktober när den börjar i september?

Vi får hoppas att dom inte hade rea på så mycket :p

Några av alla fina klänningar



Kommentarer
Postat av: Annie

Vilka jättefina klänningar !

2011-09-29 @ 10:58:42
URL: http://tolvnolltvatjugofem.blogg.se/
Postat av: Johanna

Sv: Dom har så otroligt många vackra klänningar, ska dit i slutet va oktober och prova! Det pirrar lite bara man tänker på det :)

2011-09-29 @ 21:29:35
URL: http://mittdrombrollop.blogg.se/
Postat av: K

De har ju rea via hemsidan lilly.nu också, jag beställde en och fick hem den på bara 5 dagar! Blev perfekt! Tipset är att beställa en storlek mindre än du har då de är stora i storleken... och, om den inte passar, så är ju det värsta som kan hända att man måste skicka tillbaka den... 40% är inte illa!=D

2011-10-12 @ 21:58:46
Postat av: Johanna

K: Jo jag såg det :) Hihi! Hoppas det fortfarane finns något om två veckor när jag ska upp till butiken :)

2011-10-12 @ 22:44:05
URL: http://mittdrombrollop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0