Nya inbjudningskort

Vi hade ju beställt fina inbjudningskort från Vistaprint men det står ju som sagt fel festlokal på dom så nu har jag bestämt mig för att hiva dom - ut genom fönstret ska dom. Haha 600:- åt helvete men jag lägger helre lite mer pengar på snygga inbjudningskort som jag tycker om än snålar och är missnöjd! Skulle ändå gjort "omslag" till dom beställda korten så det kommer bli ca 100:- dyrare att göra helt nya, inte så farligt :)

Köpte lite material idag så har suttit och provat mig fram lite för att se vad som blir fint, känner mig nöjd nu så imorgon ska jag förhoppningsvis köpa en puncher/stans som ska användas och även hitta tjockare papper. Åh det kommer bli sååååå fint!!!!!

Måste ta och beställa en stämpel bara..hoppas det inte tar allt för lång tid att få hem den :)

Några fina inbjudningskort

Kommentarer
Postat av: Diana

Jag tycker du skall satsa på att göra egna kort.. DRt gör vi! Det är mycket roligare och mycket personligare! Sen är det ju ett stort plus också att du får dom precis så som du vill ha dom!

2012-04-18 @ 12:45:44
URL: http://tvatusenalvan.blogspot.com
Postat av: Johanna

Jag har suttit och pysslat hela kvällen, ryggen är nu mer helt sne :p Visst blir det mer personligt och fint!

2012-04-19 @ 00:14:57
URL: http://mittdrombrollop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0