Har du inte köpt din klänning än?

Den flesta butiker har rea under hösten där man kan fynda föregående års kollektion, eller ja 2011 börjades rea ut i slutet av september :p Jag köpte min klänning i slutet av oktober och då var jag jättehetsig att alla klänningar skulle vara slutsålda hos Lilly vilket var butiken jag verkligen ville besöka.

Meeeen jag behövde då inte vara hetsig för var i förmiddags inne på Lilly´s hemsidan och dom hade fortfarande en MASSA klänningar på rea, eventuellt att någon tagit slut men det är tveksamt. Visst de finns inte i alla storlekar men det var överraskande mycket som fanns. Nu vet jag ju inte om dom har klänningarna framme i butiken fortfarande så ni kan prova dom. Men med 40% rea är det ju värt en kik om ni ska till Stockholm.

Kap kap kap!!!


4799:-


4377:-

3599:-

4110:-

4200:-

2097:- kostar denna och funderar på att köpa något liknande som backup och
"partyklänning" att ev. byta om till om min blir för varm framåt kvällen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0