Inbjudningskorten

Äntligen kom den resterande leveransen från VistaPrint med inbjudningskort och en maaasssaaaa kuvert. Riktigt riktigt fina är dom och jag är väldigt nöjd med utseendet och kvaliten på pappret - yay!!!

Nu ska vi ta och skicka ut save the date, måste bara köpa frimärken först bara..annars är det ju lite svårt att skicka dom :p Funderar på att piffa till dom lite, ska in till stan senare idag så hoppas att affären jag behöver fortfarande är öppen när vi ska in.

Känns riktigt roligt att vi äntligen ska skicka ut någonting till gästerna!

Ska lägga upp en guide på min bröllopspärm också då jag fått lite frågor om det, så självklart ska jag visa upp den och hur jag gjort. Vår skrivare är dock död igen så ska smöra in mig hos svärföräldrarna och låna deras då jag har lite pappper att skriva ut.

Kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0