Lite shopping och massa ärenden

Fick mail från VistaPrint idag och resterande delar av vår beställning var klar så förhoppningsvis får vi allt inom en vecka. Nu måste jag ta och beställa frimärken från posten, frågan är om vi ska köra pussmun eller ringar? Tror Pussmun är lite roligare och passar nog våra kuvert mer.

Vi tog en runda i stan i eftermiddags då jag hade en liten lista med bröllopsärenden att beta av. Var inne i en tygaffär och kollade på sidenband, hittade inga klockrena men ska tillbaka när vi fått korten så man kan matcha lite bättre.

Gick in på Glitter för att kolla på brudväska då jag sett några fina därifrån. Har väldigt svårt för den butiken i vanliga fall men nu levererade dom - hittade en brudväska som var exakt det jag letade efter, lite vintage feel över det hela med splash av bling. Att den kostade 179:- var mycket trevligt.

Sen blev det en tur förbi floristen på Storgatan (kommer inte ihåg vad dom heter) och fick betydligt trevligare hjälp än hos Buketten, herregud att dom har kunder så otroligt ohjälpsamma dom är. Dom på Storgatan var supertrevliga och vi ska höra av oss när det närmar sig för att boka ett möte så vi kan gå igenom allt. Fick lite uppskattade priser iaf :)

Känns skönt att ha gått igenom några fler saker. Jippie!

Kommentarer
Postat av: hanna

härligt med produktiva dagar.

jag gifter mig i juli :)



Hanna

2012-02-07 @ 23:48:28
URL: http://exiback.blogg.se/
Postat av: Johanna

Ja men visst är det, roligt att faktiskt göra någonting och inte bara sitta hemma och planera :p



Vad roligt! Härligt med sommabröllop :) Hur går det med planeringen?

2012-02-08 @ 10:05:21
URL: http://mittdrombrollop.blogg.se/
Postat av: Doffan

Ett förslag när det gäller florist. Gör ett besök hos Pia´s blommor som ligger på Stensövägen. Det är även hon som har han om blommorna i kyrkan längst altargången. Bra priser har hon också =)

2012-02-16 @ 16:06:43
URL: http://sophiesjoholm.blogg.se/
Postat av: Johanna

Doffan: Det ska jag absolut se till att jag gör, bra priser tycker vi ju om :)

2012-02-17 @ 22:22:40
URL: http://mittdrombrollop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0