Potentiell vigselring

Var inne en runda i stan för att kolla vilka caféer som är öppna på söndagar, livet i en småstad..man kan inte ta för givet att något är öppet :p

Var bara Baronen som var öppet så bokade bord inför bröllopsfikat som äger rum nästa helg. Om det är någon blivande brud i Kalmartrakten som vill joina..let me know så får ni infon - alla är välkomna!

Men sen gick vi in till Hallbergs guld för jag ville kolla efter en vigselring, vi har inte 25.000:- att lägga på den ringen jag blev kär i när jag var i Sthlm så tyckte jag skulle kolla på något billigare. Hittade en otroligt fin ring som var lite tjockare men med stenar också..ser nästan ut som det är två ringar i en.

Här är en bild på ringen men jag vill ha den i vitguld. Ordinarie pris är 13.394:- men sen finns ju alltid rabattkuponger på 20-25% rabatt så runt 10.200:-. LOVE IT! Funderar på att lägga till fler stenar dock..så diamanterna täcker hälften av ringen, kanske en till på varje sida.

Schalins Vega men vill ha den i Vitguld

Kommentarer
Postat av: Sara - kampen mot depression / bröllop 2012 <3

snygg! lite för dyr för min kassa dock :/ Vi ska nog bara göra om våra förlovningsringar :)

2012-02-13 @ 15:12:33
URL: http://pillrigt.blogspot.com/
Postat av: Johanna

Ja men visst är det :) Ja alla har ju olika budget och preferenser! Man får ju hjärtsnurp när man ser kändisarnas ringar för flera miljoner..förstår inte hur dom vågar ha på sig dom :p

2012-02-13 @ 19:55:20
URL: http://mittdrombrollop.blogg.se/
Postat av: Jessicaia

Kan tipsa om att kolla med ARKdesign Borgholm! På hemsidan har han bara förlovningsringar, men jag skrev till honom och fick bra med tips och han kommer nu göra en unik ring till mig för ett riktigt bra pris! ;) Han gjorde våra förlovningsringar, så jag vet att han är duktig!

2012-02-17 @ 14:52:54
URL: http://jessicaia.blogg.se/brollop

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0