Saker att se fram emot

Jag är som ett litet barn som längtar till julafton - bara att det inte är julafton utan det är mitt bröllop hihi! Känns lite konstigt och otroligt vuxet att gifta sig, någon som vet hur många vuxenpoäng det är på giftemål? :p

Det börjar ju närma sig, vi förlovade oss för ett år sedan nästan och känns verkligen inte som vi planerat så länge. I början blev man bara förvirrad utav alla bröllopssidor, tidiningar och bloggar man läste..man ville ha lite av varje. Nu har iaf jag börjat lugna mig och kan koncentrera mig på det jag helst vill ha och inte mixa 50 stilar och 11 färger :p

Romantiskt, ljust, fräscht och ett jäkla party ska det vara.

Bröllopstorget är den mest fantastiska sidan och känns hur kul som helst att man connectat med folk som går igenom samma sak - Kalmarbrudar ni är bäst. Vi träffades i julas och nu på söndag är det dags igen för en fikaträff och en massa massa bröllopssnack. Sen ska vi träffas 3/3 också för fika då alla inte kunde på söndag.

Men the big thing är bröllopsmässan 4/3 på Guldfågeln arena - jag hoppas verkligen att dom satt samma någonting bra och att det inte blir pannkaka av allt. Vill ha massa inspiration och professionellt bemötande!

Massa roliga saker att längta efter inom kommande månaden!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0