Det här med budget är inte lätt..

Sitter och kollar på Don´t tell the bride och känner mest för att hoppa in i tv och slå ihjäl den dumma dumma brudgummen - han är hjärndöd!!!!!

Han la ut 1000 pund på hotellrum till brudföljet men hade inte pengar till fotograf, slöja, tiara etc etc så han fick låna pengar av sin mamma och brudens mamma. Inget ansvar för pengar what so ever och så ont i magen av att kolla på det. Det värsta var att han vägrade låta henne se klänningen innan den stora dagen, men till slut gav han sig när hon brutit ihop.

Vissa män är så idiotiska och herregud om jag hade en idiot till blivande skulle jag aldrig låta honom planera bröllopet. Inte för de skulle ske hur som helst men ändå :p Tur jag har en smart, snygg och grym fästman! ps. det slutade väl så thank god!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Åh jag har sett i stort sett alla avsnitt som låg ute på TV4play - man får ju nästan panik när man ser vissa avsnitt! :D



Tror inte att jag skulle överlåta planeringen på min sambo heller, men vill gärna tro att OM jag gjorde det så skulle han tänka lite på vad jag vill också! Vi försöker planera så mycket som möjligt tillsammans, men eftersom jag har större intresse för detaljer faller ju mycket på mig - men jag har ju alltid i åtanke att det är VÅRT bröllop och inte mitt. Det verkar inte killarna i det här programmet ha ;)

2012-01-04 @ 12:23:04
URL: http://inodochlust.blogg.se/
Postat av: Johanna

Nej dessa killar kör verkligen bara sitt egna race, är några få som tänker efter när det kommer till lokal. Men visst är det underhållande!

Min blivande har i princip noool intresse..ibland ser man ljuset tända till min dör rätt snabbt igen så att säga :)

2012-01-08 @ 23:24:00
URL: http://lifebyjojo.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0