Inspiration på hög nivå

Jag såg precis sista avsnittet av Real Housewives of Beverly Hills då ena dottern gifte sig, OMG jag ville han 98 % av bröllopet without exception! Bröllopet var i ett stort tält som var täckt med tyg, blommor svävade ner från taket, blommor överallt, ljuskronor med blommor i, blomserbågar över hunörsbordet - och allt i ROSA och VITT! Kärlek vid första ögonkast..

Hittade mycket inspiration så nu ska jag bara vinna massa pengar på lotto så jag kan klä in lokalen i tyg, ha blommor överallt för att få en otrolig WOW-faktor när man går in i lokalen. Vill vill vill vill vill!!!

Bilderna är klipp ut avsnittet så några är lite suddiga..but you get the picture..NJUT!


Den vackraste av tårtor (ps kostade 9500 dollar)


Bruden (Pandora) hade en vacker klänning med katedralslöja, blev lite sugen att uppgradera..


Kolla i den otroliga buketten! Lite stor för min smak men älskar stilen :)


Närmare titt på slöjan, oh såååå snygg!

Denna bild kommer jag visa upp floristen - detta vill jag ha!

Rosa ljus är det redan bestämt att vi ska ha, men wow vilken helhet!

Dukningen from heaven

Dessa tärnklänningar tar jag gärna och älskar denna stil på bilderna

Mor och dotter, så vacker bild..

Kommentarer
Postat av: Malin

Drömmen vore ju definitivt att ha middagen i ett tält :-) men vart tusan ska man ha detta tält ståendes, det är frågan :-)

2012-01-28 @ 23:06:38
URL: http://mamin.blogg.se/
Postat av: Johanna

Haha ja men eller hur! Sen är det galet dyrt också så de gör ju inte saken bättre..

2012-01-29 @ 16:14:48
URL: http://mittdrombrollop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0