Issues

Vi hade tänkt beställa våra trycksaker..ni vet inbjudningskort, placeringskort, festprogram och vigselprogram..från Calligraphen men det blir inte så då dom är för dyra. Hade ju varit trevligt att få allting levererat klart att skickas ut till gästerna men samtidigt är det ju roligt att pyssla.

Hur som så läste jag på Bröllopstorget att ett helt gäng använt sig av Vista Print..lät lite väl snålt tyckte jag men när jag kollade på sidan så hade dom massa fina designs och man kunde välja att få det på fint papper. För ca 3kr per kort!!!! Deal :)

Vi kommer att beställa ensidiga inbjudningskort och sedan kommer jag göra ett omslag som jag limmar fast inbjudan i och sen dekorera utsidan lite. Kommer hålla det stilrent så inte en massa bling utan bara en rosett runt tror jag.

Problemet? Sidan fungerar inte så har inte kunnat beställa varken Save the date, inbjudningar eller informationskort. BU! Men ska sno Richards dator och prova att logga in via den istället..min säger bara att dom har fel på sin sida. Jobbigt läge eftersom jag vill beställa :p


Kommentarer
Postat av: Jessicaia

Alltid ska något krångla! Blir nog ändå bra i slutändan ;)

2012-01-18 @ 16:16:43
URL: http://jessicaia.blogg.se/brollop
Postat av: Johanna

Ja men visst är det så, sålänge vi blir gifta i slutet så :)

2012-01-19 @ 15:27:34
URL: http://mittdrombrollop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0