Mini-moon

Eftersom båda jag och älsklingen söker jobb kan vi ju inte boka en bröllopsresa, dels för vi inte vet hur mycket pengar vi kan lägga på resan + att vi inte vet när vi får jobb och om man kan få semester. Jobbigt att boka en resa och sen inte kunna åka..*Buuu*

Jag har ett sommarvikariat på 3 veckor på en arbetsplats där jag vikarierade två somrar sedan, vet inte exakt när men troligtvis mitten av juli-första veckan i augusti. Hade varit riktigt trevligt att åka iväg i Juli någongång för en veckas avslappning men då lär vi båda jobba så man kanske skulle åka någonstans i mitten/slutet av augusti???

Den riktiga smekmånaden/bröllopsresan blir i vinter någongång till något exotiskt ställe (längtar redan nu) :)

Men vart kan man åka mitten/slutet av augusti...Turkiet? Grekland?

Ska ni på bröllopsresa direkt eller bröllopet? Oavsett vad vart ska ni?

Kommentarer
Postat av: Jessica

Vi åkte inte efter bröllopet direkt... vi ska åka till Skottland i mitten på augusti. Känns skönt att ha något att planera och se fram emot i vakuumet efter bröllopet. Bättre att faktiskt hunnit spara och planera och sen kunna unna sig lite på resan och njuta av varandra! :)

2012-06-11 @ 09:06:37
URL: http://jessicaia.blogg.se/brollop
Postat av: Alexandra

Två veckor efter bröllopet ska vi till Gran Canaria (http://www.anfi.com/) i en vecka. Bröllopspresent från min mormor & morfar. Galet snällt! Önska er pengar till resa som bröllopspresent är ju ett hett tips :)

2012-06-11 @ 12:38:34
URL: http://aalexaaandraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0