Planeringsmöte nr 3

I måndags efter jobbet hade vi möte med Partykompaniet, det tredje mötet och förhoppningsvis det sista :p Vi gick igenom hela arrangemanget och frågade alla frågor + fick alla prisuppgifter som vi väntat på sedan förra mötet. Men nu känns det som vi har läget under kontroll :) Äntligen!!!!
 
Alla prisuppgifter finns i budgeten så nu vet vi vad bröllopet kommer kosta..massa pengar men det är det värt! Kommer bli en fantastisk dag och jag hoppas att gästerna kommer ha riktigt skoj.
 
Våra funderingar just nu gäller främst förrätt - Yay! eller Nej!
Vi gick igenom Partykompaniets menyer, Kallskänkens menyer + att Jonas kollade med kocken vad han gjorde för förrätter och jag tycker inte om någonting av det. Och vill ju inte servera någonting som vi själva inte tycker om. Så just nu ser det ut som vi kommer servera snittar och buffé följt av tårta, snacks och vickning.
 
Är det ett bra upplägg med maten?
 

Kommentarer
Postat av: Amanda - Now or never

SV: Hej, jo, jag har varit i Florida förr så för mig är mycket upprepande men efter som M aldrig varit så är det ändå kul att kolla in det klassiska. Sen har jag kollat upp alla malls och outlet butikerna så klart. Börjar redan slipa på en fin shoppinglista ;P

Svar: Härligt!! Ja men det är ju bara kul :) Hihi vi skulle åkt till Florida för bröllop i maj men det blev tyvärr inställt så jag har en lista jag började med typ 6 månader sedan jag kan bygga vidare på :)
Johanna Augustesen

2012-06-30 @ 00:12:06
URL: http://nowornever.spotlife.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0