Ebay shopping

Igår fyndade jag såpbubblor på ebay, världens bästa sida :)

Hade 24 st hemma i en annan variant så ska sälja dom vidare tänkte jag, hittade ett sett med 60 stycken vilket är perfekt för våra 59 gäster :) Dom här rören köpte vi och planen är att knyta små rosa band runt med och sedan dela ut dom i en söt vit korg. Kostade 140:- ink frakt.

Nu ska jag beställa rosblad i vitt, ljusrosa och rosa/mörkrosa och dom kostar 48:- för 1000 stycken 78:- för 2000 stycken. Vet dock inte riktigt hur många jag ska köpa så ska tänka på saken. Sen ska jag köpa olika band som ska användas till trycksaker, såpbubblor etc..


Kommentarer
Postat av: Susanna

Ebay är ju underbart! Sitter och tvekar själv över om jag ska våga beställa en känning därifrån. Har hittat min drömklänning... har du någon erfarenheter från klänningar på ebay?

2012-03-26 @ 18:12:21
URL: http://www.tegnevallgoldkuhl.com
Postat av: Johanna

Susanna: Visst är det :) Jag har inga erfarenheter av det själv, vet folk som fått helt okej klänningar och andra som blivit totalt grundlurade.

Hittills inte sett en klänning från Kina som varit lika fin som dom man köper i butik..men jag är väääldigt petig :p

2012-03-26 @ 21:55:49
URL: http://mittdrombrollop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0