Lite bling?

Jag är inte så mycket för smycken i vanliga fall, går i perioder då jag använder klocka och halsband men oftast är det bara min fina förlovningsring. Men på bröllopet vill jag ha fina smycken, men dom behöver inte nödvändigtvis vara dyra för det utan jag använder hellre billigare smycken.

Förstår absolut dom som köper fina smycken till bröllopet, är ju perfekta släktklenoder för framtiden och hade vi råd hade jag nog också satsat på kvalitet ;)

Har tipat om billiga smycken förr och gör det igen, för det är en perfekt post i budgeten att spara in på. Dessa kommer från H&M.

49:50 kr och finns i silver också!


49:50 kr och finns i guld också!


Armband för 129 kr



Riktigt snyggt armband för 79:50 kr


Armband för 49:50 kr


Armband 10 st 39:50 kr och finns i silver också


Halsband 149 kr

Kommentarer
Postat av: Kajsa ♥

Jag ska nog bara ha pärlor, och det har jag hemma :)

2012-03-18 @ 20:10:34
URL: http://doucare.blogg.se/
Postat av: Susanna

Kan tipsa om etsy.com som har fullt med unika och prisvärda saker. Vars köpte du din bröllopsklänning? Tycker de är svårt att hitta webbutiker med bra utbud, har du något tips? Utbudet av butiker här i Luleå är inte så stort:)

2012-03-19 @ 18:35:37
URL: http://www.tegnevallgoldkuhl.com
Postat av: Johanna

Kajsa: Ja men det är så otroligt fint och riktigt klassiskt!



Susanne: Jo det är en fin fin sida :) Jag har inte köpt den online utan i Lilly butiken i Stockholm. Finns ju otroligt många sidor men bäst är nog att kolla på Bröllopstorget. Lycka till och hoppas du hittar din drömklänning :)

2012-03-23 @ 19:27:19
URL: http://mittdrombrollop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0