Saker att spara in på

Finns en hel massa saker man kan spara in på i sin bröllopsbudget..

Men det är rätt jobbigt när man har två stora poster som man inte vet hur mycket dom kommer kosta! För oss är det maten och personalen.. Vi har satt maxpris 300:-/person på mat vilket ska inkludera förrätt samt buffe, jag hade satt 325:- men Richard bantade den :p Men det ska inte vara några problem, förrätt 80:- och sen buffé 220:-. Men som sagt vet vi inte vilket cateringföretag som tar hand om vår lokal än..för det har dom inte bestämt.

Personal kostar 350:-/timman men vi vet inte hur många som behövdes, vi pratade om att börja på 4 pers och sedan får dom gå hem allt eftersom. Men sen har vi ju två bartenders som kan hjälpa till vid brudskål etc så vi får se.

Sen har vi en annan idé som jag ska kolla upp imorgon, vilket vi för tillfället skulle spara in 10.000:- på vilket är passande i våra fattiga tider. Vi får se vad jag hitta imorgon när jag ska till stan :)

Fin fin spargris..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh att spara 10.000 låter spännande :)

2012-03-27 @ 16:59:08
URL: http://mamin.blogg.se/
Postat av: Johanna

Ja vi funderar på att vänta med att köpa min riktiga vigselring tills lite senare..jag är så petig och vill ha en för dyr ring :p

2012-03-28 @ 14:24:37
URL: http://mittdrombrollop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0