Byte av blommor

I fredags skulle vi fira svärmor som fyllde 60 år så gick förbi blomsteraffären och skulle köpa en blomma. När jag blev in genom dörren sa söta ägaren Jenny att det eventuellt skulle bli svårt att få tag på pioner till min bukett + bordsdekorationerna..hon trodde jag skulle bli ledsen men jag blev mest lättad!!

Kunde ju kanske som ni kommer ihåg inte bestämma mig för vilken bukett jag ville ha - now I do!!!! Känns skönt för då är det också bestämmt :) Ska maila iväg några bilder och se vad de kan komma att kosta, hoppas det blir billigare nu också :)

Blidde ett besök i Stockholm förra veckan också, en snabb runda på stan på väg mot bussen och hittade en fin tiara. 650:- kostade den dock så hoppas kunna hitta den online eller second hand. *Håll tummarna*


Kommentarer
Postat av: Fiffiga Systrar

Vilken härlig bröllopsblogg du har!

2012-05-14 @ 12:28:41
URL: http://fiffigasystrar.blogspot.se/
Postat av: Johanna

Tack så mycket!

2012-05-14 @ 14:20:07
URL: http://mittdrombrollop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0