Klänningen satt perfekt!

Ikväll var Thea och Linda här för vår traditionella torsdagsdejt och vi hade det lika mysigt som alltid, mina brudar är greeeeeeat :)

Kvällens höjdpunkt var att prova våra klänningar (inte Thea dock för hennes har inte kommit) och shit så läskligt det var att sätta på sig klänningen för första gången - den PASSADE! Wihooo!!! Var lite orolig eftersom jag köpte den i en storlek mindre än den jag provade i Oktober när jag köpte den. Om den inte passat hade jag fått en ätstörning.

Provade med smyckena som jag köpt + slöjan och det passade fantastiskt bra, bara tiaran som saknas nu. Det blev inte alls för mycket som jag var rädd att det skulle blev utan det blev helt perfekt. Åh så glad jag är. Som icing on the cake behöver jag inte heller lägga upp klänningen och underkjolen var så sjukt perfekt till, eventuellt kommer jag klippa av lite av tyllen längst ner men det kan man ju göra själv.

79 dagar kvar och jag känner mig redo (eller ja vill banta ner mig 10 kg till).

Kan man köpa dessa kroppar på burk? *Hihi*


Världens snyggaste Carrie!

Kommentarer
Postat av: Maria

Hej! Vad härligt att det börjar närma sig nu. Jag är lite nyfiken på om du har hittar klänningar till dina tärnor, och i sådan vart? Maria

2012-05-18 @ 08:45:43
Postat av: Johanna

Maria: Hej hej! :) Jo vi har hittat tärnklänningar och det på H&M, fantastiskt fina och till det fantastiska priset 499:-. Skrev ett inlägg om dom när jag hittade dem, var lite drama men vi fick tag i 4 stycken till slut!

http://mittdrombrollop.blogg.se/2012/april/perfekta-tarnklanningen.html

2012-05-18 @ 09:33:28
URL: http://mittdrombrollop.blogg.se/
Postat av: Maria

Ja de är verkligen jättefina. Jag har faktiskt också köpt den till min tärna. Lycka till med allt kommande och tack för att du delar med dig så mycket .

2012-05-18 @ 20:27:10
Postat av: Johanna

Nej vad roligt! Dom är ju så otroligt fina, och en klänning som man kan använda många gånger om. Skulle vilja ha en själv också men det skulle förstöra det speciella med dom :)

2012-05-18 @ 20:39:33
URL: http://mittdrombrollop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0