Dukning och servetter

Det som just nu snurrar runt i mitt huvud är dukningen!!

Vi bestämde oss ju för vilka blomsterarrangemang vi ska ha och det är jag supernöjd med..men sen är det ju bara resten kvar. Ljus ska vi ha men vilken sorts ljus? Höga blockljus eller låga ljus i glas (ikea no matter what baby)?

Vad ska vi ha för servetter och vilken sorts duk? Är rätt bestämd på att jag vill ha linneduk..men ska vi ha matchande linneservetter eller ska vi ha något färgglatt i papper? Just nu är jag väldigt sugen på en finare pappersservett som matchar färgen i blommorna..skulle både vara snyggt och ekonomiskt :)

Hur ska ni göra med dukningen? Någon som har några fina inspirerande dukningsbilder (jag har sett alla på google by now :p)

Fint med murgrönan!


Elegant och snyggt!

Fint med mycket ljus och blommor

Kommentarer
Postat av: Brid to be*

Hej,

Vi kommer att använda gamla glasburkar typ barnmatsburkat till vårt bröllop som ljus lycktor och så blir det vita servetter från ikea 19KR/100st, som dukar blir det lakan eller möjligen en långduk i linne känsla från wettergrens är dock papp... Vi kommer klippa ut hjärtan och hänga i taket och i trädet utanför där alla gästerna blir fotade. Blir nog ballonger vid entren som är samman knutnaför ett rolig första intryck. Om du har några budget tipps så är du varmt välkommen att skriva en liten kommentar i vår blogg!

Din blogg är guld värd när det gäller insperation för mig till vårt bröllop.



Kram

2012-05-29 @ 13:26:55
URL: http://happyhitched.blogg.se/
Postat av: Johanna

Åh det låter ju jättefint, kommer nog bli superbra!!! Barnmatsburkar är ju verkligen perfekt :)

Låter fint att hjärtan i tak och träd..jättesött på bild ju.

Kram

2012-05-29 @ 18:13:51
URL: http://mittdrombrollop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0