Mardrömmar om bröllopet

Herregud vilken HEMSK dröm jag hade om bröllopet, jag är fortfarande skakis!!!

Vi var i Karibien typ och innan bröllopet skulle vi bjuda några av gästerna på en delfinsafari på en stor båt, av någon anledning blev vi försenade så vi hann inte fotografera och resten av dagen blev totalt kaaaaoos. Vi åkte till kyrkan där jag skulle göra mig i ordning och gästerna var redan på plats och jag sprang runt i en t-shirt och trosor :p Haha!

Sen skulle jag fixa mitt eget smink och hår men jag hade inget eget smink så jag fick leta igenom dom andras väskor och vilket skitsmink dom hade, fick på mig konstiga färger och lyset var så dåligt att jag såg ut som en clown :( Hela tiden tänkte jag "det är en dröm, det är inte på riktigt, lugna ner dig och gör det bästa av situationen". Sist men inte minst skulle jag fixa håret men fanns varken locktång eller plattång att locka med, haha man kan ju inte gifta sig med rakt hår! Hittade en gammal gammal gammal tång av något slag och håret såg ut som ett fågelbo.

När vigsel skulle börja blev vi utslängda ur kyrkan gå jag var 1 h sen så alla gäster hade gått. Då fick vi flytta till en nedlagd kyrka där det spökade och ingen varit på typ 100 år. Då väckte jag mig själv och var heeelt svettig och haha jag har nog fortfarande hjärtklappning.

INTE KUL!!!!!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ååh jag vet preciiiiis hur det känns. Har redan haft två sådana drömmar kring bröllopet. Undrar verkligen hur man kommer att sova natten innan bröllopet, då lär det ju vara kaos i hjärnan! ;)

2012-05-20 @ 15:23:16
URL: http://inodochlust.blogg.se/
Postat av: Lisa

Haha ursäkta att jag skrattar men känner igen mig precis! Har också haft två mardrömmar redan och vi gifter oss först i november :/ haha undra hur många fler det blir!

2012-05-20 @ 16:48:18
Postat av: Johanna

Johanna: Visst är dom hemska, vet inte hur många jag haft men ett gäng är det..både om mitt eget men om andras också :p Lite skumpa kommer nog behövas för att lugna nerverna kvällen innan :)



Lisa: Ett helt gäng skulle jag tro ;) Men det betyder ju bara att det hela är viktigt för oss!

2012-05-20 @ 17:36:29
URL: http://mittdrombrollop.blogg.se/
Postat av: Malin

Stackare vad jobbigt! Men du behöver nog inte oroa dig jag är säker på att er bröllopsdag kommer bli alldeles underbar!

2012-05-20 @ 19:52:09
URL: http://mamin.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jag hade exakt samma dröm! Säkert jättevanligt!

2012-05-30 @ 21:07:17
URL: http://fotbollsfru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0