Parfym till bröllopet

Av pappa och Birgitta fick jag en parfym från L´occitane som doftade Pioner, dock försvinner doften direkt så man måste totalt dränka sig själv för att man ska känna doften - inte så praktiskt på bröllopsdagen.
 
Många brukar köpa en speciell doft att använda på bröllopsdagen som sedan förknippas med den dagen och inte används varje dag. Jag ÄLSKAR Thierry Muglers Alien EdT men har aldrig ägt den själv utan min roomie i USA använde den då och då - den är helt fantastisk.
 
Funderar på att skämma bort mig själv och beställa en liten version av doften. Är - 15% på allt hos Kicks under sommaren för alla medlemmar så man får passa på.
Det är en sexig och romantisk doft som jag tror skulle passa till bröllopet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0