Fotograf

Sitter just nu och letar efter bra fotografer i Kalmarområdet, vill boka av alla dom "stora posterna" på checklistan så snart som möjligt för att säkerställa att vi får tag i dom bästa personerna som arbetar inom industrin..vilket kanske säger sig själv när det gäller den största dagen i ens liv this far!

Någon som vet någon bra fotograf i Kalmar?
Har skickat ut förfrågan på offerter till dom flesta vettiga i området, hoppas att jag får svar snabbt och att priserna är humana. Som många andra håller jag med om att man ska investera i de saker man har kvar efter bröllopsdagen; fotografierna och ringarna. Självklart vill jag ha en grym fest också men fotografen är som sagt otroligt viktig :)

Pic: ButterMedia

Kommentarer
Postat av: Sverigetrotteriger

Om du hittar en bra fotograf som jobbar i hela småland så kan du ju hojta till då vi också letar :)

2011-04-19 @ 21:36:42
URL: http://traveler.blogg.se/
Postat av: Jojo

Sv: Absolut jag hör av mig, känns som dom flesta är rätt mobila men dom har betydligt dyrare milersättning än dom fotografer jag kollat på i sörmland (vi funderade på att gifta oss där först nämligen).

Men de är verkligen inte lätt med fotograf - puhh!

2011-04-20 @ 20:11:40
URL: http://mittdrombrollop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0