Bröllopsweekend

Sitter och försöker planera framtiden..inte de lättaste när man inte har något jobb! Åh jag kommer bli helt knasig snart :p Men en sak är bestämd och de är att jag ska upp till Stockholm 27-29 januari då det är två bröllopsmässor, en i Nacka och en på Grand. Vet inte vilken av dom som är bäst så kanske blir besök på båda.

Tänkte passa på att leta tärnklänningar också, är ju lite av ett dilemma då jag har fyra tärnor i fyra storlekar. Vill hur som att de ska vara långklänningar i samma modell men i två olika färger för att bryta av lite. Lutar mot två ljusrosa och två guldiga - oh kommer bli perfekt på mina snygga babes.


Fin modell, älskar fallet!

Superfin, dock lite too much tror jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0