Hur går planeringen?

Känns som den här bloggen blivit lite bortglömd - sorry! Som sagt går planerandet upp och ner :)

Det senaste jag gjort på fronten var att sätta samman min bröllopspärm där jag ska samla all inspiration och all information inför den stora dagen. Tänkte köpa en pärm från Ordning & Reda men de var så få sidor och dom skulle ha 200:- för den. Men nej jag fick ett ryck och köpte en genomskinlig pärm, lim samt massa plastfickor när vi var på MAXI någon vecka sedan - sedan var det bara att ta fram alla tidningar och klipp - klipp - klipp!

Jag är nöjd med resultatet får jag lov att säga! Det finns plats för en MASSA sidor vilkte känns bra, och det är organiserat just the way I like it. Skrev upp alla "rubriker" jag kunde tänka på och placerade dem i bokstavsordning. Nu skulle jag dock behöva en fungerande skrivare så jag kan skriva ut alla bilder jag samlat på mig i datorn. Dumma skrivare som inte vill fungera! :(

Framsidan - TADA!

Organiserat i rubriker i bokstavsordning

Otroligt fina klänningar samt detaljer jag fastnat för..love!

En kombination av dessa skapar drömtårtan, det är den lilla i mitten!

Kommentarer
Postat av: Helena Söderberg

Shit vad impad jag blir av all din planering, och bloggen i allmänhet. Kan man anställa dig för typ alla event man ska fixa framöver? :-) kram

2011-07-13 @ 21:25:13
Postat av: Johanna

Tack darling :) Haha ja men visst!

Man kanske ska bli party planer, hihi!

2011-07-14 @ 10:30:41
URL: http://lifebyjojo.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0