Kontakter är bra att ha

Här om dagen fick jag veta att en kollekas två systrar gifte sig i maj och juni - och han agerade projektledare. Perfekt tyckte jag som genast började fråga ut honom gällande vilka lokaler dom använt, vilken cateringfirma etc. Det var bara en av systrarna som gift sig i Kalmar, dom var några färre än oss och hade valt en mer central lokal vilket vi var lite intresserade av tidigare men jag konstaterade att den är för liten - vill inte behöva möblera om efter middagen för att få plats med dansgolv.

Dom hade också använt en cateringfirma som vi funderat på, dock hade dom tydligen glömt bort att komma med vickningen senare på kvällen. BIG NO NO! Knappast att vi använder en cateringfirma som är förvirrad och glömmer bort att komma och lämna mat - inte en chans.

Ska dra ut lite mer information ut min käre kollega och hoppas jag får några tips!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0