En tärna här..två där..

Jag har 4 tärnor, kunde valt 15 stycken meeen det ska ju inte vara totalt överdrivet så valde dom 3 vännerna jag umgåts mest med senaste åren och även lillasyster - såklart syrran ska vara med!

Hur som haver bor ju inte alla på samma ställe..det vore ju för lätt. En bor utanför Lund, en bor i Halmstad och två bor i Stockholm. Alltså ingen i Kalmar, borde satt upp en kontaktannons för att hitta en tärna i Kalmar också :p Det blir ju lite problematiskt i vissa situationer - bland annat när det kommer till att prova bröllopsklänning samt hitta tärnklänningar. Stockholm är den mest prioriterade staden dels för att majoriteten av tärnorna bor där men mest för det finns 3000 gånger fler butiker i Stockholm än någon annan stad i Sverige :p

Den 27.e oktober ska jag som sagt prova klänningar med mina älskade babes (inte alla dock..snyft), ska också passa på att kolla tärnklänningar för att se vad syrran och Frida vill ha. MEN Annica jobbar och kan självklart inte åka upp till Stockholm för att vara med på provningen..

DÄRFÖR tar jag det som en ypperlig ursäkt till att behöva åka till Halmstad och hälsa på Annica den 28.e oktober! Den 29onde ska de förhoppningsvis ha inflyttningsfest/halloweenfest (om inte annat kommer jag ha halloweenfest där) så då ska vi passa på att besöka Hanna Morris vilket är bygdens Bröllopsbutik. 10.00 öppnar dom på lördagen och det är enbart Drop in så gissa vart vi kommer vara 10.00 den 29.e?

Blev dessutom överlycklig när jag såg att dom är återförsäljare för Blue by Enzoani - så underbara klänningar!

Blue by Enzoani


Kommentarer
Postat av: Ida

Svar:Ja eller hur.. Vi blev kära med en gång! :-)

2011-10-15 @ 16:50:14
URL: http://vinterbrollopet.blogg.se/
Postat av: Sverigetrotteriger/Amanda

Haha, låter lite som vårt problem, ingen som en del av planeringen/dagen d, bor i samma stad som oss utan alla är utspridda över detta avlånga land.

2011-10-16 @ 13:25:33
URL: http://traveler.blogg.se/
Postat av: Johanna

Ida: Jag förstår det, lyllo er :)

Amanda: Visst är det supertråkigt..man känner sig lite ensam! Sen blir det MASSA, om inte enbart, bröllopssnack när man träffar nån..haha alla kommer börja undvika mig innan 4 augusti är här :p

2011-10-16 @ 23:59:58
URL: http://mittdrombrollop.blogg.se/
Postat av: Sverigetrotteriger/Amanda

SV: Vi får väl gadda ihop oss lite då, oss blivande brudar. Misstänker att det finns en risk för att någon utav mina vänner kommer ha ihjäl mig snart om jag inte slutar tjata om bröllopet. :P

2011-10-17 @ 00:08:14
URL: http://traveler.blogg.se/
Postat av: Johanna

Amanda: Haha ja, kanske därför Bröllopstorget är så populärt! Annars skulle vi riskera att bli utstötta ut samhället, haha! Men det är ju jättekul med bröllop..alla borde ju tycka det!

2011-10-17 @ 11:04:49
URL: http://mittdrombrollop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0