Göra själv eller ta till hjälp?

När det kommer till bröllopsfesten har jag en bild i huvudet gällande lokalens utseende, något som kanske inte alltid är jättelätt att uppnå :p Därför funderar vi lite på att ta hjälp av några riktiga profs i regionen. Richard tyckte dom skulle göra allt när vi pratade om det några månader sedan..men det vill inte jag, känns som bortkastade pengar.

Men samtidigt vore det väldigt skönt att lämna över dekorerandet till några som känner till lokalen och vet hur man gör saker enklars/bäst. Denna firma har även catering, personal, dekorationer, kontakter gällande artister, transport och ja..allt man behöver helt enkelt.

Så tänkte att jag skulle boka in en konsultation med tjejen som jobbar som bröllopskoordinator hos dom och se vad dom kan erbjuda, och till vilket pris. Nu har vi ju inga högar med pengar som ligger och skrattar åt oss i små högar hemma, men om vi får jobb kan vi spara betydligt mer och jag är absolut villig att lägga en hög pengar på en crazy vackert dekorerad festlokal - jag VILL!

Nu ska jag slänga iväg det där mailet och se vad som händer!


Kommentarer
Postat av: Annica

Har du hört något?

2011-09-18 @ 11:06:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0