Fotografering

Åhhh jag sitter och kollar på en drös vackra bröllopsbiler, helt fantastiskt vad man kan göra! Fotograferingen är en av dom absolut viktigaste saken vid bröllop enligt mig, det är det man har kvar när det hela är över och är ett perfekt tillfälle att låta fantastin löpa amok.

Jag vill ha humoristiska bilder, vackra bilder, traditionella bilder, lustiga bilder.. alltså Richard och Johanna bilder ;) Tur vi har världens bästa Josefina som ska lyckas få ihop det hela till ett fungerande koncept!

Känner mig lätt schitzofren då jag gillar ALLT och lite till..





















Alla bilder från stylemepretty.com

Kommentarer
Postat av: Pelmay

Du är inte ensam att känna så. När man spanar över internet på bröllop och planerar såhär så hittar man såna "Åh-så-fina" foton att man LÄTT vill ha ALLA bilder! Är sugen på filmfotograf också, som dokumenterar många ögonblick som lätt missas på foto eller som man vill minnas. Tal och roliga händelser vore också skoj att ha på film.

2012-05-02 @ 10:11:10
URL: http://tusenochenskatt.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0