Köpt underkjol

Idag har jag äntligen beställt en underkjol, blev en från Ebay då de är så galet mycket billigare. När jag provade min klänning hos Lilly hade jag på mig deras underkjol med tre lager tyll för 1295:- om jag inte minns del. Men jag ville ha en med ringar för att få mer luft + mer fluff och hittade bara Nixa´s för 800:- och det tyckte jag också var väl mycket..

Har därför kollat på Ebay där det finns underkjolar från ca 150:-, då har man råd att beställa en och fungerar inte den beställa en annan. Men hittade en fin kjol med tre ringar som är täckta av två lager tyll över och ett lager typ under ringarna, bästa är att man kan ta bort ringarna/justera dem. Yay!

Den kostade 280:- ink frakt vilket jag hoppas den ska vara värd. Säljaren (angelsbridal) har 99,6% positiv feedback och alla har varit nöjda som köpt kjolen :) Ska kolla inom 10 dagar så får vi se..

Förhoppningsvis underkjolen jag kommer använda på bröllopsdagen :)

Kommentarer
Postat av: Kajsa ♥

Wow, bra pris! Men är det inte väldigt dyr frakt? Eftersom den är så stor liksom :)



Om jag inte köper en så ska jag hyra för 600:- där jag köpte klänningen :)

2012-04-14 @ 09:03:39
URL: http://doucare.blogg.se/
Postat av: Johanna

Kajsa: Ja visst är det :) Själva kjolen var jättebillig men det tar dom tillbaka på frakten men det jämnade ut sig! Kjolarna viks ju ihop så dom är nog inte särskilt stora och väger typ ingenting.



Dom tar verkligen i för hyran av underkjolarna, vår lokala butik hyr inte ut men 600:- är ju jäkla dyrt men känns som det är standardpris.

2012-04-16 @ 11:16:10
URL: http://mittdrombrollop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0