Shopping!

Var inne i stan med söta Thea i eftermiddags, vi åkte Kalmar runt några gånger kändes det som.

Först åkte vi för att kolla underkläder på Change men dom hade inte rätt storlek så då gick vi 20 meter till Lindex. Får allt bli deras bh för 179:- om jag inte får jobb, den blir nog bra ändå. Sen åkte vi till Baronen och kollade pysselsaker till trycksakerna vi ska fixa ihop. Köpte en stans där som är superfin men dyr så jag och Thea ska dela på den.

Sen gick vi och hälsade på Theas vigselring och där hittade jag fina och billiga smycken, halsband och örhängen för under 200kr!!!!! Peeeeerfect!!! Dom är superfina och jag älskar halsbandet..ska fundera lite på örhängena då jag inte är 100 % säker på dom. Var dessutom - 20% så jag kan rekommendera Hallbergs Guld.

Nu ska jag bara hitta tiara, kollade på en potentiell i Bröllopsbutiken för 350:- men den är från Kina så då köper jag dom hellre via Ebay, samma sak ju!

Stansen vi köpte, kommer användas till mycket!


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Jag köpte min tiara via tradera, från ett företag i China. Sjukt fin tiara, och dessutom bara 75 kr inkl frakt. Värt.

2012-04-16 @ 22:00:39
URL: http://aalexaaandraa.blogg.se/
Postat av: Johanna

Alexandra: Åh vilket KAP!!! Från vilken säljare om man får fråga?

2012-04-17 @ 09:53:07
URL: http://mittdrombrollop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




RSS 2.0